• Tientallen fondswervingsacties door alle verenigingen in Amby t.b.v. de bouw van het wijkcentrum in Mafalala, gecoördineerd door voormalig wethouder van Maastricht dhr. Piet Keymis.

• Benefietconcert door Cantus ex Corde, Slavisch Byzantijns Mannenkoor uit Kerkrade o.l.v. Pierre Willems in de kerk te Schimmert.

• Eijkhagen en Brandenberg College Landgraaf en vele andere lagere en middelbare scholen in Zuid-Limburg: Sponsorloop 10 km.; trappenloop Snow World Landgraaf; fancy fair; inzameling van lege flessen; carwash; manege schoonmaken; heitje voor een karweitje; verkoop van frisdrank en milkshake; hartige en zoete versnaperingen; doeltrappen; markt met muziek etc.

• Sponsorfietstocht Urmond – Santiago de Compostela:
    2.467km gefietst door Martin Creuwels en buurman Sjaak Janssen.

• Kiwanis Maastricht-Mergelland tennistoernooi: Charity Maastricht Open: groot tennistoernooi met barbecue.

• Stonas: Grote veiling, tweejaarlijks.

• Benefietavond Café De Poart in Stein

• Inzamelacties van sportartikelen door vele sportverenigingen in Zuid-Limburg:
    Martin met 110 paar ingezamelde voetbalschoenen voor Mozambique

• Vastenaktie